Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Maatjet feat Ainina Hasnul, Gard - Tolong Jadi Saksi Chord


D#m D#m B B
D#m D#m B B

D#m
Malam tu, rasa susah
B
separuh hati ku, dah terluka
D#m
Harap tak lambat untuk kembali
B
Harap selamat sampai kalini


D#m B
Selamat ulang tahun sakitku
D#m
Harap tahun ni dapat pulih
B
sepenuhnya Ku harap

D#m B
Dan bila kau rasa sendiri
D#m B
Pejam mata, hadir tuhan atas sedar

D#m B
Dan bila tiba desak kusut
D#m B
Terus lari, lebih jauh dari sepi


D#m
Terpaksa kalini,
B
Tingalkan kau bukan saja-saja
D#m
Terpaksa kalini,
B
tingalkan kau kat tempat sama
D#m
Aku kena pergi,
B
Tolong jadi saksi kalini
D#m
Tengok aku pergi
B
Tengok aku pergi kalini.


D#m
Dengan jet dengan bag ye terpaksa kalini
B
Tengok aku pergi dan tolong jadi saksi
D#m
Tingalkan suara pesanan doakan aku selamat
B
Kau rumah besar aku nampak dari pesawat

D#m B
Aurora , aku bentangkan kau kat langit
D#m
Agar senang aku nak cari jalan balik
Tolong tunggu dan
B
percaya dekat kita
Tolong tunggu sebab aku
D#m
nak tunjuk semua



D#m B
Dan bila kau rasa sendiri
D#m B
Pejam mata, hadir tuhan atas sedar

D#m B
Dan bila tiba desak kusut
D#m B
Terus lari, lebih jauh dari sepi


D#m
Terpaksa kalini,
B
Tingalkan kau bukan saja-saja
D#m
Terpaksa kalini,
B
tingalkan kau kat tempat sama
D#m
Aku kena pergi,
B
Tolong jadi saksi kalini
D#m
Tengok aku pergi
B
Tengok aku pergi kalini.


D#m D#m B B

D#m
Tolong jadi saksi
B
Tolong jadi saksi

D#m
Aku kena pergi,
B
Tolong jadi saksi kalini
D#m
Tengok aku pergi
B -G#m -Bm D#m
Tengok aku pergi kalini.



via kuncichord-gitar

Posting Komentar untuk "Maatjet feat Ainina Hasnul, Gard - Tolong Jadi Saksi Chord"